۴ پاسخ

سلام فدات درازکش امتحان کن بیشتر بچه ها درازکش میخورن.منظورم اینه دراز بکشی کنارش شیرش بدی اگه شیرخودتو میدی...با اسباب بازی ک دوس داره سرگرمش کن بعد شیر بهش بده

اره همینجوره خوب میشه دیگه

دختر من که تا دو هفته خیلی اذیتم کرد اصلا شیر نمیخورد اعتصاب کرده بود

من با سختی میخوابونمش توخواب میدم

سوال های مرتبط