با قطره چکان بده
تو خواب بده بخوره
دختر منم شیر نمیخورد رفلاکس پنهانم داره دائم گریه میکرد و هیچ جوره اروم نمیشد
دو ساعت با ماشین چرخوندیمش تا اروم شد و خوابید وقتی بیدار شد شیر خورد
نمدونم چی بود این واکسن لعنتی از وقتی ب بچم زدم بعد 2 روز هنو خوب نشده
بچه اروم من یه جوری جیغ میزنه و نمیخابه شبا و روزا
دختر منم بی اشتهاس به زور شیر میدم
عزیزم طبیعیه دختر منم وقتی واکسن زدم همینجوری شد دو روز بعد خوب شد
وااای منم همینو استرس دارم یکشنبه واکسن ۴ ماهگی داره میترسم
من امروز زدم خیلی سینه نگرفت یه شصت تا صبح شیر خشک دادم یه ۶۰تا دوشیدم یه ۶۰الان شیر خشک دادم 🤣👊😅
بچه من از یکشنبه که واکسن زده هی شیر بالا میاره 😐
منم امروز زدم براش ولی دختره من برعکس ولم نمیکنه همش داره شیر میخوره نمیتونم از جاش تکون بخورم
دختر منم واکسن۴ماهگی زد نخورد
وااااای من صبح دارم میرم بزنم
همینجوری هم به خاطر رفلاکس پنهان کوفتی شیر خوب نمیخوره 😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.