مامانا سزارين دوم سخت تره؟!

۶ پاسخ

من شنیدم میگن اولی سخت تره دومی راحت تره چه طبیعی چه سزارین اولی خودمون هم می‌ترسیم چون اولی ولی بعدی ها رو اب از سرمون گذشته
مامان من میگفت سر من عذاب کشیده ولی خواهرم نه هیچی نفهمیده

والا از هرکی شنیدم میگن بچه ی اول اسون تره بچه های بعدی سختتر میشه

بله عزیزم
چون بدن در بارداری اول قوی تر و دست نخورده تره

حالا میخواد چه طبیعی باشی چه سزارین

فک نکنم ینی از اون سخت ترم میشه ینی🫠

سوال منم هست 🫠

به منم بگید،من دوشنبه زایمان دارم حالم اوکی بود بهت میگم

سوال های مرتبط

مامان هامین 🤍 هاکان مامان هامین 🤍 هاکان هفته سی‌ام بارداری
مامان دانیال ودیاکو مامان دانیال ودیاکو هفته سی‌وهشتم بارداری