۴ پاسخ

وای روزای اول خیلی سخته
منم همین داستانارو داشتم
خداقوت عزیزم 💖

اره عزیزم طبیعیه
نوزاد تا 40تموم نشه بی قرار
منم دخترم از ساعت 1شب بیدار میشه تا خود 5،6صبح همش بی قراری میکنع ی دقه شیر ی دقه اروغ و...

اینکه یهو از خواب میپره میتونه کمبود ویتامین دی یا ریفلاکس باشه.

خب طبیعی هست سکسه بین همه نوزاد ها رایجه سکسکه می‌کنه میخوای سریع بند بیاد شیر بده مکیدن ارومش می‌کنه میتونی بهش پستونک بده بهش

سوال های مرتبط