۲ پاسخ

من مام و رويان رفتم، رويان بهتره مطبش خيلى شلوغه معطلى داره ولى اتاق عملش با مام قابل قياس نيست. ازمايشگاهشم همينطور .

من ابن سینا میرفتم ولی بنظرم رویان بهتره

سوال های مرتبط

مامانِ آینده💕 مامانِ آینده💕 قصد بارداری