خانوما مرکز رویان بهتره یا مام

۴ پاسخ

رویان و قبول دارم و ازبیماراشم خیلی دقیقندهمه چیو چک میکنن مو رو از ماست میکشن بیرون پرسنل اتاق عملش خیلی خوبن مثل مادردلسوزن دکتر غدد عالی دکترم خودمم عالی بودش

مام جنین شناساش عالیه من کلا پنج تا تخمک داشتم با وجود ضعف اسپرم همسرم هر پنج تاش جنین با کیفیت شد

هیچ کدوم

رویان افتضاحه مام رو نمیدونم ابن سینا رفتم عالیه اونجا انتقال دادم روز شش امه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی قصد بارداری