مرکز ناباروری مام خویه یا ابن سینا؟؟؟؟.

۷ پاسخ

اصلا رویان نرید بخدا عمر و سرمایه اتون رو می بره اصلا نه کارهای اقایون نه خانم ها رو بادقت پیگیری نمبکنن ازمایش و تشخیص درستی نمیدن فقط پول میخوان

همدان دکتر ناباروری خوب داره

من ابن سینا میرم

ابن سینااااا

عالیه عزیزم توکل به خدا

برو کلینیک ناباروری امید
دکتر مرضیه آقا حسینی
عالیه

مام خوبه

سوال های مرتبط