۲ پاسخ

من مرکز مام میرم اکثرا آزاد ولی اگه با بیمه میخوای اونم نه زیاد برو ابن سینا

من خاام میرفت خوب بود ولی مرکز مام انگار مجهزتر و مدرن تره نسبت به اونجا

سوال های مرتبط