قبول دارین؟؟؟🫡




کولیک شیرخشک رفلاکس

تصویر
۶ پاسخ

دقیقآ

واقعا حیفه اسم رفیقو رو بعضیا گذاشت

دقیقا خیلی موافقم

دقیقا حیف از وقتی ک برای ادمای بی صفت گذاشتیم

نه من قبول ندارم

دقیقاااا

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱۰ ماهگی