من تو خونه تبریزمون تو بالکن آشپزخونه سرد دارم ای حال میده😍
وای اره هیچجاکثیف نیمشه
منم دوست دارم
ما حیاط خلوتمونو سرپوشیده کردمیماجاق گازو ظرفشویی گذاشتیم هر نوع پختو پز و شستو شوعه برا اونجاس😍😍و اینگونه میشود که خانه تمیز میماند
نه اصلا خوب نیست چون هیچ چیزی دم دست ادم میست همش باید تو راه باشی بری و بیای وسیله بیاری یه بار نمک و یه بار رب و یه بار فلفل و یه بار قاشق و....
تجریه اش رو دارم خیلی مزخرفه ولی بهتر از اینکه خونه کثیف بشه و با بچه سخته اشپزی کردن تو حیاط
الان تابستونه خوبه ولی تو زمستون دیگه نمیشه
آره. لذت. بخشه. اما. باید. باید. وسیله ها دم دست باشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.