فریدولین دارم عاااالیه
منم فریدولین خریدم از اول تا الان ک دخترم یکسالش داره میشه لباساشو توش میشورم خیلی راضیم. کاش واسه پسرمم میخریدم
من جنرال خریدم خیلی خوب تمیز میکنه میشوره خودم چند روز پیش از زنگی اباد خریدم ۷ تومن ولی تو دیجی کالا زده ده الی ۱۱ میلیون
اورینت دوقلو خیلی خوبه
فریدولین دوقلو
راضیم
چه استفاده ای ازش میکنید؟ برا سیسمونی برام خریدن ولی مونده ی گوشه داره خاک میخوره🫠
من فریدولین دارم عالیههه الان زدم دیجی کالا ده ملیون و نیم زده بود من مامانم رو جهزیم خرید برام سه تومن
من فریدولین دارم خداییش خیلی راضی م
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.