۸ پاسخ

فریدولین دارم عاااالیه

منم فریدولین خریدم از اول تا الان ک دخترم یکسالش داره میشه لباساشو توش میشورم خیلی راضیم. کاش واسه پسرمم میخریدم

من جنرال خریدم خیلی خوب تمیز میکنه میشوره خودم چند روز پیش از زنگی اباد خریدم ۷ تومن ولی تو دیجی کالا زده ده الی ۱۱ میلیون

اورینت دوقلو خیلی خوبه

فریدولین دوقلو
راضیم

چه استفاده ای ازش میکنید؟ برا سیسمونی برام خریدن ولی مونده ی گوشه داره خاک میخوره🫠

من فریدولین دارم عالیههه الان زدم دیجی کالا ده ملیون و نیم زده بود من مامانم رو جهزیم خرید برام سه تومن

من فریدولین دارم خداییش خیلی راضی م

سوال های مرتبط

مامان امیر مهدی💙🥹🧿 مامان امیر مهدی💙🥹🧿 ۱۲ ماهگی