بنظرم شما هم تند رفتی البته پدرشوهرت نباید دخالت میکرپ حقی نداشت مثلا بابات هم بود اینجور جوابش و میدادی؟
منم نمیخوام هیچکس و قضاوت کنم زندگی خودته فقط لذت ببر
شوهرتم خیلی خوبه
شوهر من جلو باباش حرف معمولی نمیتونه بزنه از ترسش
میتونم بگم چه شوهر خوبی داری 🙂
چه خوب که در لحظه واکنش نشون دادید
میدونستید از دید روانشناسی و مشاورا عالی بوده واکنشتون؟
اینا ول کن
قدر شوهرتو بدون
پدرشوهرت عجب ادم بيشعوريه ، خيلي خوب و محترمانه حد و حدود رو بهش فهموندي
فقط میتونم بگم شوهر خوبی داری و خوش به حالت
برو حالشو ببر
عزیزم بنظرم پدر شوهرتون حرف بدی نزدن اگه بد شما رو میخواست هیچ موقع براش مهم نبودید
حق با خودته چه بروعه دیگه نریاااااا تا یاد بگیره اول درست حرف زدن رو
دوم دخالت نکردن تو هرکاری
حالا اگه شوهر من بود لال میشد و من تنها میموندم😬
والله من کلا پیششون سر لخت و با پیراهن شلوارم😐
چرا اینجوری کرده
افرین کار خیلی خوبی کردی
به نظرم کاملا حق با شماست ، خداروشکر که شوهرتون هم باهاتون همراه بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.