۵ پاسخ

سلام مامان عزیز 🌸
من توی یه کانال توی روبیکا کلی ایده و دستور غذای سالم و خوشمزه برای کوچولوها می‌ذارم 😍🍲
از پوره‌ها و سوپ‌های مقوی گرفته تا میان‌وعده‌های خوشگل و اشتها‌آور برای بچه‌ها 👶🏻💛
اگه دوست داری: ✨ غذای متنوع یاد بگیری
✨ بدونی هر مواد غذایی از چند ماهگی مناسبه
✨ برای نی‌نی‌ت غذاهای خوشگل و جذاب درست کنی
حتماً بیا توی کانالمون 💕
منتظرتمون 🌷
لینک عضویت 👇🏻 یا به آیدی خودم
@atehna9070

@ninifoodartam

از ۶ماهگی مجازه، اما بهتره روغن های ستلم، مثل زیتون و کنجد استفاده کنی❤️

من غذا های دخترم همیشه با کره درست میکنم

یک سالگی

من تو غذا های دخترم از ۶ ماهگی یا رپغن مایع زدم یا روغن زیتون

سوال های مرتبط