۴ پاسخ

خوش به حالتون چقدر دلم میخواد مثل بچگی ها بشینیم پشت نیسان بریم سیزده بدرد یادش بخیر با کوچکترین چیزا دلمون شاد میشد

خیلی حال میده

عقب نیسان حال میده واقعا 🤣

اینم سلین و برادر زادم‌ ک جلو‌. دارن همو لح میکنن😂

تصویر

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۹ ماهگی