#کولیک#فرزند پروری#رفلاکس#پوشک#نوزاد#شیر مادر

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم خب بدنتو تقویت کن
اجیل بخور فشت فود بستنی تخم افتابگردان
بدنت میاد جلو
گناه داره بچه

خودتو خیلی تقویت کن چیزای مقوی بخور ویتامین کلسیم غذاهای پروتئینی مطمئن باش به خودت برسی بهتر میشی منم بعد زایمان یهو 9 کیلو کم کردم اما فقط به خودم رسیدم ریزه خواری زیاد میکنم هرلحظه یه چیزی میخورم که هم شیر داشته باشم هم جون

من شیر خودمو نمیدم شدم ۵۰ 😓 شیر خودمو میدادم احتمالا میشدم ۳۰ کیلو هرکاری مبکنم چاق نمیشم

به نظرم خودتو تقویت کن

گناه داره شیرتو بده

چند کیلو شدی مگه؟

سوال های مرتبط