کولیک
رفلاکس
فرزند پروری

تصویر
۳ پاسخ

خب زود ب زود برو خونشون کاری چیزی داری بچتو بزار پیش مامانت مگه دوره ازت؟

زیاد بودن هم ادم خسته میشه
من از وقتی ازدواج کردم بخاطر شغل اقام اکثرا خونه مامانم بودم و هستم
دیگع الان بعد شش سال خسته شدم از این وضع میخوام برم خونه مامانم انگار قراره بمیرم
همش ارزو میکنم شوهرم خونه باشه من نرم اونجا

خوشبخالت من با هزار دعوا بزور شوهرم سالی یه بار من می‌بره اونم سه روز

سوال های مرتبط