نزدیک 12هفته مثل نبض حس کردم کلا سه بار حس کردم و حدود سه هفتس اصلا هیچ تکونی حس نکردم
من پسر اولم رو ۱۲هفته خیلی نبض فهمیدم حرکتشو
ولی دومی رو ده هفته واضح فهمیدم جفتمم خلفیه
من میگم باید حس بکنیم الان دیگه سر دخترم این موقع ها بود که سفت میشد زیر دلم اما این نه
عزیزم برا منم سواله من هنوز حس نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.