۳ پاسخ

من از دکتر خرمی پرسیدم گفت ۱۵۰۰
۸۰۰ هم ویزیت دارو رو هم تقریبا ۴۰۰میشه
منم میخام امروز آمپول بزنم ک پریود بشم بعد دستگاه بزارم

خواهرم گذاشت ۳۵۰۰بعد ۵۰۰ویزیت و۵۰۰هم دارو روهم ۴ملیون و۵۰۰شد

فک کنم بهداشت رایگان انجام میده

سوال های مرتبط