کسی ایودی گذاشته ؟چقدره هزینش ؟بیهوش میکنن؟

۵ پاسخ

منکه تاحالا نذاشتم پیگیری هم نکردم ولی فکر‌کنم شش ماه بعد زایمان میذارن

فک کنم سه تومن بستگی به این داره که چندسالی باشه
نه بیهوش نمیکنن کلاربع ساعت طول میکشه گذاشتنش چهل روزبعدزایمان بری میزارن

ن عزیزم تو مطب میزارن ولی فعلا زود برات
و اینک باید ب بدن بسازع

🤣🤣🤣🤣برا خود سزارین بی حس میکنن بعد برا دستگاه بیهوش

من نداشتم هزینشو نمی‌دونم ولی چندروز پیش دکتر بودم یکی اومده بود بذاری یه ربع هم نشد

سوال های مرتبط