دکتر من گفت ۷تومن مسی
چجوری میزارن راحته ؟
من ی دکتری گف ۱۱,تومن
الان یکی از خانم ها تاپیک گذاشته میگه دو میلیون و هشتصد هزینه دادم
امروز پیش دکترم رفتم قیمت نپرسیدم ولی گفت بعد از سه ماه میتونی روز سوم پریودی بیای بزاری چون من سزارین کردم ولی طبیعی رو نمیدونم
من سه روز پیش گذاشتم دو تومن چینی شیش تومن آمریکایی سه و نیم یه مدل دیگه من از همون چینی گذاشتم با ویزیت و دارو و سونو پنج تومن میشه
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.