۸ پاسخ

مال منم بالا نمیاره اما سیر هم نمیشه بعضی وقتها فکر میکنم لابد شیرم مقوی نیس

احتمالا رفلاکس داره دختر بزرگه منم اونجوری بود شیر زیاد میدادم دکتر میگفت اون اضافه شیر رو بالا میاره به اندازه شیر بده و دارو داد درست شد

رفلاکسه عزیزم همون پستونک بزاربمکه

شیردهی نرمال باید بین ۲۰ تا ۴۵ دقیقه باشه

دیگه بعد ۲۰ دیقه پستونک کن دهنش بچه ها ولع خوردن دارن

احتمالا رفلاکس داره و برای آرامش میک میزنه
من به پسرم اینجور مواقع پستونک میدادم آروم میشد

وسطش اروغ‌ بگیر

منم خستم کرده

سوال های مرتبط