من از ماه اول البته هنوز چهار هفته ام خستگی بی اشتهایی حساسیت پستان رو دارم
وگرنه تکرار ادرار هنوز نه تهوع هم ن
اولیارو من دارم ولی اشتهام خوبه
واس شما هم حالت تهوع بعد اروغ میاد
من همش گشنه امه 😑بی اشتهایی کجا بود
کم میخورم اما شدم ی دائم الگرسنه ، همینجا ک غذا بخورم دو دیقه دیگه معدم ضعف میره انکار نشتی داره لعنتی
خخخ من باردار نیستم ولی هر ماه نزدیک پریثدی این علائم رو دارم🤣
به نظرم همه این علائم طبق سه ماه اول نیست ممکنه توماه های بعدم مثل کمردرد ...تو اوایل بارداری باشه اما مشترک نیست
🙏🏻👍🏻👏🏻
داری؟؟؟؟😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.