علائم بارداری 🫠🤪

تصویر
۸ پاسخ

من از ماه اول البته هنوز چهار هفته ام خستگی بی اشتهایی حساسیت پستان رو دارم

وگرنه تکرار ادرار هنوز نه تهوع هم ن

اولیارو من دارم ولی اشتهام خوبه

واس شما هم حالت تهوع بعد اروغ میاد

من همش گشنه امه 😑بی اشتهایی کجا بود
کم میخورم اما شدم ی دائم الگرسنه ، همینجا ک غذا بخورم دو دیقه دیگه معدم ضعف میره انکار نشتی داره لعنتی

خخخ من باردار نیستم ولی هر ماه نزدیک پریثدی این علائم رو دارم🤣

به نظرم همه این علائم طبق سه ماه اول نیست ممکنه توماه های بعدم مثل کمردرد ...تو اوایل بارداری باشه اما مشترک نیست

🙏🏻👍🏻👏🏻

داری؟؟؟؟😍

سوال های مرتبط

مامان یاسین ویاسمن💜 مامان یاسین ویاسمن💜 هفته بیست‌وهشتم بارداری