هربچه ای فرق داره از ۴ماه و نیم ب بعد نرمالشه
پسر من سه ماه و پونزده روزگی ، اولین غلا رو کامل زد.
قبلش همش به پهلو میشد. ولی سه ونیم ماهگی کامل برگشت روی شکمش.
حالا وقت داره بچه من ۴ ماه و نیمی غلط زد
چهار ماه ب بعد ، ب گهواره توجه نکن هربچه ای زمان خودشو داره
منم نمیزنه 😄
زوده حالا پسرمن 4 ماه و 20 روزشه،امروز بردمش دکتر گفت هنوز زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.