خانمای ک سزارین اجباری بودید چند هفته سزارین شدید ‌؟

۱۱ پاسخ

۳۸ هفته دو روز

من ۳۸هفته و ۲روز

38هفته و ۴روز برا ۵شنبه نوبت دارم

۳۸ هفته

تو ۳۹ هفته و ۱ روز برای هفته بعد بهم نامه داده

مگه سزارین اجباری هزینش کمتر نیس چراانقدر میگیزت اخه

من دکتر گفت یک سونو دیگه برو اگ بچه نچرخیده باشه سزارین هستی دستمزد هم ۱۷ تومن گفت میگیره خیلی زیاده اخه

۳۷ هفته و ۴ روز کیسه آبم پاره شد

منم تو چهل هفته

۳۸ هفته ۱ روز نوبت دارم

به من گفت تو ۳۸ هفته و ۴ روز

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱۲ ماهگی
مامان دوقلوهاو داداشی مامان دوقلوهاو داداشی ۱۲ ماهگی
مامان یزدان‌وداداشی مامان یزدان‌وداداشی هفته سی‌وپنجم بارداری