مامانها تا حالا بچتون کتک زدین

۱۷ پاسخ

آره، گاهی دیگه نمیشه تحمل کرد، مخصوصا بچه لجباز باشه

خانم ها من کانال ادویه و گیاهان دارویی دارم...همه با ضمانت کیفیت و قیمت...هرهفته چالش و جایزه دارم 😍...ایدی کانال @adviyehosseini
❣مشهد

کتک نزدم ولی گاهی داد میزنم که بعدش عذاب وجدان میگیرم

اره چون بعضی وقتها بهانه های الکی گریه های الکی دختر من گریه هاش با جیغ هست همون جیغ اعصابم و بهم میریزه یعنی مغز سرم درد میگیره

این چه سوالیه حتما بچتو کتک زدی یه جاشو ناکار کردی اره ؟ واقعا ک متاسفم با بچه خوب رفتار کنین مادرای عزیز اون بچه نمیتونه تاوان اعصاب خوردی شمارو بدع

من دادزدم بخداتاازجاپامیشم قش میکنه ازگریه هم نمیزاره ی شیرخشک درس کنم براش

آره شده منم زدم ،واقعا تا جای که بشه تحمل میکنم اما دیگه بعضی وقتا نمیشه کنم ، بچه ی من هم فهمیده هم خیلی وقتا لجباز و نق نقمیکنه

خیییلی جیغ میزنه موهامو میکشه اره زدم در باسنش مای بیبی داره 😂😂😂
البته اروم

گناه داره ولی متاسفانه عصاب ها ضعيف شده ولی تا جای که میشه کنترل کنیم خودمونو کوچولو ان اونا به خاسته ما آمدن تو این دنیا باید خیلی مواظبشون باشیم 💚❤️

خاک بر سرم اره 😔😔

نه اما متاسفانه داد میزنم گاهی

آره همین امشب😄
آخه دیوونم کرده نه می‌زاره حمومش کنم نه موهاشو شونه کنم نمی‌ذاره موهاشو ببندم اینقد جیغ میزنع گریه میکنه

اره زدم
ولی پشیمونم

9ساله و3سالونیم

آره متاسفانه 🥺😢

اره ناخاسته شده ک زدمش بعدپشیمون شدم ازدلش دراوردم

بله متاسفانه

سوال های مرتبط