۳ پاسخ

عزیزم سعی کن پاشویه اش کنی
پاش بذار توی آب و نمک طبیعی سریع تبش میاد پایین
چک کن هر نیم ساعت شیر بخوره حتی شده ۶۰ سی‌سی یا اگه شیر خودت میدی چندتا قلپ اگه نمیخوره یا خوابه بزور بریز تو دهنش خیلی مهم برای اینکه تبش بالا نره

اگه تب سنج لیزری هست از خودتون بگیر بفهمی سالم بعد برا بچه اگه از مقعد بگیری دقیق تره

تبش داخل بدنشه کف پاش پیازبذاراستابده

سوال های مرتبط

مامان ستایش مامان ستایش ۱ سالگی