شکمم به هفتم میخوره آیا؟ سه روز دیگه میرم تو هشت ماهگی

تصویر
۲۱ پاسخ

خداروشکر ماشالله خوبه عزیزم
چرا رگا سبز داری تو🤔

اره خوبه چونک بچه سومته بزرگیش نرماله به هفتت میخوره

ماشالله خوبه

اره بزرگه .من ک همه میگن شکمت کو .سر دخترمم بالا نیومد زیاد😂 دوسداشتم گردالوشع

هفتممون یکیه ولی شکم من کوچیکتره

به سلامتی زایمان کنی و بغلش کنی
منم نینی دختره

ماشاالله اره خدا حفظش کنه

دخمله؟

بله میخوره مال من کوچکتر هست خدا حفظش کنه🙏🏻

توهشت هستی عزیزم ۳۴ هفته سه روز میری داخل نه ماه

اره بزرگم هست

ماشاءالله خوب بزرگه بیشتر از هفته ی خودت میزنه

من هفته دیگه زایمان میکنم هنوز انقدر نیست

قلبمممممم ارههههه

اره بزرگم هس دهنت مث من سرویس میشه منم شکمم بزرگه

ماشالا عزیزم خیلی بزرگترم هست،من شکمم نصف شماست

ماشالله عزیزم😍😍خدا حفظ کنه کوجولوتو

چه جالب که یه دونه ترک هم نداری 😍
اره چرا نخوره خوبه که

اره ماشالله...خوبه

آره بابا بزرگم هست

اوخیی رگای شیمکشووو🥺😍😂
از کی اینجور میشیم من دلم رگ خاس🤣

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی روزهای ابتدایی تولد