خانومای رشتی کدوم دکتر اطفال میبرید نینیاتونو؟

۱۶ پاسخ

دکتر گلشکن هیچ دکتر دیگه ای قبول ندارم حقیقت هم دخترم میبرم هم پسرم که تازه بدنیا اومده خیلی خیلی باسواد مهربون داری الکی هیچوقت نمیده

ولی تعریف دکتر قاهری رو خیلی شنیدم

دکتر شفارودی خیلی حرفه ای هستن

منم دکتر سلیمانی میبرم فعلا که خوبه

من دکتر سلیمانی میبرم خیلی دکتر خوبیه

فاطمه اسدی نژاد ساختمان آتیه

من چند تا دکتر عوض کردم الان پیش سلیمانی میبرم واقعاً راضیم

محسن پورابراهیمی
فوق تخصص گوارش کودکان
خلوت و نوبت دهی راحت
دکتر بچگی خودمم بود آسم کودکان داشتم درمان کرد

منم سلیمانی خیلی تعریفشو شنیدم

دکتر شفارودی خیلی خوش اخلاق و باحوصله

دکتر مهدی سلیمانی

دکتر منیژه تبریزی

دکتر تارا اصغرپور خیلی مهربون و با حوصلس
فعلا که دوبار بردمش نمیدونم چجوریه

دکتر سلیمانی،خیلی خوش برخورد و با حوصله‌س

دکتر حجتی. من واقعا راضیم

دکتر اسماعیل عرب دخترم واقعاً بی قرار بود و اذیت میکرد شب و روز خواب نداشت
من خیلی راضی ام ازش با حوصله ام هستن
تو اینستا بزن کلیپاشو ببین اگه خوشت اومد برو اونجا dr.e.arab

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی