پای پسرم خیلی درد میکنه واکسن زدیم چیکار کنم؟؟

۸ پاسخ

یه قطره پاراکید بزن رو جای سوزن واکسن

اره استامینوفن اول هر ۴ساعت بده من کمپرس سرد نذاشتم میسوزونه یکم اولش من فقط حوله گرم کردم

ببین کی داره بده 🤣

قنداق کن تکون نده پاشو

قنداق کن
با یه پارچه نازک فقط دور پاهاش بپیچ‌ کمتر تکون بده دردش نیاد استا بده هر ۴ساعت
روز اول کمپرس سرد بزار
روز دوم کمپرس گرم

من این کاررو کردم

حوله گرم کن بذار استامینوفنشم سرساعت بده کم کم بهتر میشه شنیدم تریاکم یکم از کنی بزنی کرخش میکنه جای واکسنو مثل مسکنه 😊

حوله گرم کن بزار رو پاش آروم ماساژ بده

سوال های مرتبط

مامان ماهان‌و فرهان💙 مامان ماهان‌و فرهان💙 ۱۳ ماهگی