ورود به ۳۶ هفته …
دیگه حیلی خسته شدم😭🥲🥹

۹ پاسخ

ماه اخر خیلی دیر میگذره اما کاری نمیشه کرد جز تحمل😰

اصلا این هفته های آخر و روزای آخر خیلی دیرمیگذره سنگین هم میشی سختت میشه

شما چند روز از من جلوتری
منم خستم واقعا🫠

من که خیلی سنگین و خسته ام

سلام الان ک توی ۳۵ هفته ای حرکات بچه تون چطوره . من حس میکنم خیلی دیر ب دیر تکون میخوره

منم خستم

پس اگه مثل من باشی ک ۷ ماه تهووو داشته باشی توی ماه ۷ دوبار بستری بشی دوتا۶ روز چی از خستگی نگو ک توان ندارم امروز ترخیص شدم فردا باید برم دکتر متخصص داخلی چون همین الان تهوو دارم

منم امشب ورود کردم خیلییی سخته😬😬

ی کوچولو دیگ تحمل کنی تمومه

سوال های مرتبط