ماه اخر خیلی دیر میگذره اما کاری نمیشه کرد جز تحمل😰
اصلا این هفته های آخر و روزای آخر خیلی دیرمیگذره سنگین هم میشی سختت میشه
شما چند روز از من جلوتری
منم خستم واقعا🫠
من که خیلی سنگین و خسته ام
سلام الان ک توی ۳۵ هفته ای حرکات بچه تون چطوره . من حس میکنم خیلی دیر ب دیر تکون میخوره
منم خستم
پس اگه مثل من باشی ک ۷ ماه تهووو داشته باشی توی ماه ۷ دوبار بستری بشی دوتا۶ روز چی از خستگی نگو ک توان ندارم امروز ترخیص شدم فردا باید برم دکتر متخصص داخلی چون همین الان تهوو دارم
منم امشب ورود کردم خیلییی سخته😬😬
ی کوچولو دیگ تحمل کنی تمومه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.