بچه ها میشه مسافرت رف تو هفته من۲۰

۴ پاسخ

اگه جفتت سر راهی نیست خونریزی و لک بینی تا الان نداشتی سابقه زایمان زودرس و سقط نداشتی درکل حاملگی سالم و نرمال داری آره به راحتی چون سه ماهه دوم امن ترین تو حاملگی من والا از اردبیل تا آبادان رفتم اومدم (20ساعت راه‌)

برو عزیزم اگه لک بینی و درد نداری دکتر منک منع نمیکنه همیشه میگه استرس نداشته باش هرکاری با احتیاط کنی انشالله که هیچی نمیشه

بستگی به نظر دکترت داره
و اینکه همچی تو بارداری عادی باشه

اگه شرایطط عادی باشع دلدرد کمر درد و.. نداشته باشی سبک باشی راهت خیلی دور نبلشع بتونی هر یک ساعت ماشین پیاده شی پیاده روی کنی مسافرت بی زحمتی باشع و بتونی پشت ماشین دراز بکشی و جیشتو کنترل کنی و اصلا حالی ترینی😂😍🙆🏻‍♀️ برای مساف ت😦🙆🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس👶🏻🌻 مامان امیرعباس👶🏻🌻 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا مامان نیلا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق۲ مامان فندق۲ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهراد و مهرسام مامان مهراد و مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌ودوم بارداری