اگه جفتت سر راهی نیست خونریزی و لک بینی تا الان نداشتی سابقه زایمان زودرس و سقط نداشتی درکل حاملگی سالم و نرمال داری آره به راحتی چون سه ماهه دوم امن ترین تو حاملگی من والا از اردبیل تا آبادان رفتم اومدم (20ساعت راه)
برو عزیزم اگه لک بینی و درد نداری دکتر منک منع نمیکنه همیشه میگه استرس نداشته باش هرکاری با احتیاط کنی انشالله که هیچی نمیشه
بستگی به نظر دکترت داره
و اینکه همچی تو بارداری عادی باشه
اگه شرایطط عادی باشع دلدرد کمر درد و.. نداشته باشی سبک باشی راهت خیلی دور نبلشع بتونی هر یک ساعت ماشین پیاده شی پیاده روی کنی مسافرت بی زحمتی باشع و بتونی پشت ماشین دراز بکشی و جیشتو کنترل کنی و اصلا حالی ترینی😂😍🙆🏻♀️ برای مساف ت😦🙆🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.