خانما بارداری پوچ تجربه داشته کسی؟

۵ پاسخ

آره منم بارداری اولم پوچ بود ،چون تنبلی داشتم.و رفتم سونو گفت فقط ساک تشکیل شده ولی زرده نیست.اما هیچ لکه بینی نداشتم.و وندبار سونو فرستادن .آخرش فک کنم ۱۳هفته با دارو سقط کردم

بله من. بارداریه اولم. پوچ بود
تستم مثبت شد گفتم. دیگه نمیرم سونو. تا بشه ،۸هفته قلبش تشکیل شه
متاسفانه. دو تا دندونم. بشدت درد گرفتن هیچ کاریش نمیشد کر. به عینی جیغ می‌کشیدم مرگو با چشام دیدم اون مدت
همون وقت. شکم. درد شدیدم گرفتم مث. درد پریودی. ولی باور کن. درد دندونم انقد زیاد بود که درد شکممو نفهمیدم
یه دفه ب خونریزی افتادم و سقط شد. میرفتم. دکتر همش میگفتن پنج هفتشه
ولی من همش ازم تیکه میفتاد سه بار رفتم سونو همش گفتن وجود داره
۸هفته رفتم گفت اصلا باردار نیستی
خیلی زیاد حس بدی داشتم
فقط گفتم خدا من ازت بزور چیزیو نمیخوام هر چی مصلحته

منم دوبار از اون موقع اصلا نمیتونم باردار کنم خدا فقط خودش نظر کنه بهم سالم و صالح بده

بله سه بار

اره من. دوقلو بود بچهام رفتم دوتاش هم خوب بودن صدای قلب یکی شنیدم یکیش نه بعد دکتربهم گفت برو دوهفته بعد بیا من مثله شما به خونروزی افتادم فرداش رفتم گفت داره سقط میشه

سوال های مرتبط

مامان Aliوتو دلی✨ مامان Aliوتو دلی✨ ۲ سالگی
مامان محمد رادین و فندق مامان محمد رادین و فندق ۲ سالگی