۴ پاسخ

عزیرم منم فردا باید ببرم،خیلی درد دلشت؟جندتا بود؟استرس دارم

حداقل تا سه روز حتما بدید
من روز دوم قطع کردم یهو بچم تبش خیلی رفت بالا و واقعا استرس آور بود

دیکه نده

اگه تب ودردنداره نده

سوال های مرتبط