۲ پاسخ

دکتر حامدپور

من رفتم کلینیک دکتر وفاجو. پیش دکتر رستگار. چندسال پیش. یه شامپو برام نوشت، سپیژن. عااااالی بود عااااالی. ریزش مو قطع شد . رشد موهام عالی شد. موهام نرم شد. خیلی خوب بود. من همیشه موهام زیر مقنعه بود سرکار بودم. گفت یک روز درمیون موهاتو بشور ، رطوبت عرق باعث ریزش مو میشه و شوره و ...

سوال های مرتبط

مامان مامان دو دختر مامان مامان دو دختر ۱۷ ماهگی
مامان دلژین مامان دلژین ۱۴ ماهگی