عزیییزم😍
دختره منم یه سری گیر داده بود به یکی از لباسام میگفت
واااایبیی اینو بپوش قشنگههه گفتم مامان با این اذیتم حالا یه سری دیگه میگفتت نهههه قشنگه رو بپوش🤣
اینقدر خندیدم😂😂😂
دختر منم همینه
یه بار حوصله نداشتم لباسمو عوض کنم گیر داد که مامان چرا اینو پوشیدی برو لباس قشنگتو بپوش😅
حالا پسر من لباس نو برا خودش میخریم اینجوری میگه هی میپوشه میگه ببینید چقد قشنگه خوشکل شدم
عزززیزززم😍
حالا ببین بچهای من چی میگن
مامان آرایش نکن بخدا همینجوری قشنگتری🫣🤣💖
یا یکیشون دیشب بمن اینجوری میگفت تو الان قرتی ای؟(آرایش کردم و مووهامو اتو کشیدم تولد شوهرم بود)
اره من دارم آرایش میکنم هنو کرم فقط زدم پسرم میگه خوشگل شدی 🥰
وای دخمل منم همینطور هی میگه...عَشنگه..برا منم بخر😘😍😍😍
دخترمن لباس جدید بپوشم یاموهامو مدل خاصی ببندم انقدذوق میکنه و هی میگه مامان چی پوشیدددی😍یامامان موهاتو چی بستی؟یعنی چ مدلی بستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.