۷ پاسخ

عزیییزم😍
دختره منم یه سری گیر داده بود به یکی از لباسام میگفت
واااایبیی اینو بپوش قشنگههه گفتم مامان با این اذیتم حالا یه سری دیگه میگفتت نهههه قشنگه رو بپوش🤣
اینقدر خندیدم😂😂😂

دختر منم همینه
یه بار حوصله نداشتم لباسمو عوض کنم گیر داد که مامان چرا اینو پوشیدی برو لباس قشنگتو بپوش😅

حالا پسر من لباس نو برا خودش میخریم اینجوری میگه هی میپوشه میگه ببینید چقد قشنگه خوشکل شدم

عزززیزززم😍
حالا ببین بچهای من چی میگن
مامان آرایش نکن بخدا همینجوری قشنگتری🫣🤣💖

یا یکیشون دیشب بمن اینجوری میگفت تو الان قرتی ای؟(آرایش کردم و مووهامو اتو کشیدم تولد شوهرم بود)

اره من دارم آرایش میکنم هنو کرم فقط زدم پسرم میگه خوشگل شدی 🥰

وای دخمل منم همینطور هی میگه...عَشنگه..برا منم بخر😘😍😍😍

دخترمن لباس جدید بپوشم یاموهامو مدل خاصی ببندم انقدذوق میکنه و هی میگه مامان چی پوشیدددی😍یامامان موهاتو چی بستی؟یعنی چ مدلی بستی

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۳ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی