۱۳ پاسخ

عزیزم جهرم میخوای سزارین کنی؟دکترت کیه

دکترت نجمه مصلی نژاده؟ چرا نیست ؟

این نبودن دکترا خیلی رو مخه منم دکترم تا شنبه نیست همش دعا دعا میکنم مشکلی پیش نیاد

عزیزم برای بیشتر موندن که مشکلی نیست ولی اگر میتونی حتما دکترت رو عوض کن چون من خودم سزارین بودم دکتر برای ۳۸ هفته و سه روز بهم نوبت داده بود ولی توی ۳۷ هفته و سه روز دردم گرفت اورژانسی سزارین شدم البته من سزارین دوم بودم

اره با دکتر دیگم صحبت کن شاید خدایی نکرده کیسه آب پاره شد دکتر هم نبود

منم دکتر تاریخ 38هفته و شش روز داده

چ خطری بچه هرچی بمونه بهتر من ۳۹ هفته و ۳ روز سزارین کردم
فقط مراقب حرکاتش باش کم شد یا هرمشکلی پیش اومد سریع برو بیمارستان

خطری که نداره ممکنه دردت بگیره فقط یه دکتر دیگه هم زیر نظر داشته باش اگه دردت گرفت یا کلا برو زیر نظر یه دکتر دیگه خیالت راحت باشه استرس نداشته باشی

دکتر من تاریخ سزارین ۳۹ هفته و دو روز داده ... دیگه باید ببینیم تا اون موقع چطور پیش می‌ره ولی ازین لحاظ که بچه کامله آدم خیالش راحت تره

کی بچت چرخید عزیزم بچه ی من بریج است الان

نبابا تازه بهتر نینی پخته تر میشه

خطر نداره احتمال اینکه دردتون بگیره و بدنیا بیاد هست

نه عزیزم هیچ اشکالی نداره، دکتر منم ۳۹هفته تاریخ داده

سوال های مرتبط