۵ پاسخ

هیچوقت معنی رفلکس رو برای بچه نفهمیدم! حتی وقتی دکترش یه کیسه دارو داد ، بچه وقتی آروغش گرفته بشه دیگه شیر پس نمیده نبایدم شیر زیاد از حد بخوره که الکی بالا بیارش ، هروقت طلب شیر کرد سیر بشه ، هیچ دارو و مراقبتیم نمی‌خواد

من شیر خودم رو میدم قبل ازاینکه انقدر گرم بشه هوا 2 ساعت میدادم ولی الان گاهی لباش خشکه زودتر میدم و میخوره اگه نخواد خودش برمیگردونه صورتشو

من ساعت میذاشتم

بعدم با قطره چکون میدادم که بخوره
چون زود به زود نمیخورن احساس سیری دارن

من یه ساعته میدادم
نهایت یه ساعت و رب میشد

سوال های مرتبط