میدم ولی تاثیر آنچنانی نداره
واسش مسواک انگشتی بگیر و ژل باریج دندان بچها . با انگشتی بمال رو لثهاش
من ک دیشب تا سه بیدار بودم اخرش دیدم خیلی بی قراره یه سی سی دادم راحت خوابید
دکتر به من گفت برای بچه های بالای ۹کیلو دیفن هم خیلی خوبه.
اره دکتر ب من گف بده
اگه خیلی بیقراره بمال ب لثش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.