۵ پاسخ

میدم ولی تاثیر آنچنانی نداره
واسش مسواک انگشتی بگیر و ژل باریج دندان بچها . با انگشتی بمال رو لثهاش

من ک دیشب تا سه بیدار بودم اخرش دیدم خیلی بی قراره یه سی سی دادم راحت خوابید

دکتر به من گفت برای بچه های بالای ۹کیلو دیفن هم خیلی خوبه.

اره دکتر ب من گف بده

اگه خیلی بیقراره بمال ب لثش

سوال های مرتبط