نیازه بچه رو ببریم بهداشت ۲سالگی؟یا ن؟

۸ پاسخ

من بردم قدووزن کردبعدیه کپسول دادداخلش ویتامین آ بودگفت سرشوببر قطره روبده بخوره

عزیزم ببر بهداشت چون تو سیستم ثبت میکنن

من بردم قد و وزن و دور سر
و یک قطره توی دهانش ریخت

ببرش یه قطره ویتامین آ میدن هر۶ ماه

ببرش عزیزم،یه قطره هم داره من پسرمو بردم

بله دو سالگی باید ببرید بهداشت

بله.

برای همین قد وزن بایدببری

سوال های مرتبط

مامان آلوچه♡♡ مامان آلوچه♡♡ ۲ سالگی