۳ پاسخ

تا روزی ۷ بار طبیعی هس و اسهال نیس

من به دخترم شیرخشک نان میدادم.
میخورد درجا پی پی میکرد. کم کم شد خون در مدفوع. که شد حساسیت ب پروتین گاوی

عزیزم منم شیرخشک نان میدم بعدازسه روزشکمش کارداده اونم یکم میکنه

سوال های مرتبط