از واکسن ۴ ماهگی بگید تازع رضا زدم😭😭

۹ پاسخ

نگران نباش منم واسه پسرموپریروززدم روزاولش دردداره هر۴هرساعت دوبرابر وزنش پاراکیدبده و اینک کمپرس سردبزارروپاش روزدومم کمپرس گرم بزار وتب شوچک کن

راحت تر از 2 ماهگی بود
قطره پدی لاکت بده مرتبم حوله سرد بذار

خیلی سبکه

البته کمپرس یخ هم حتما بزار یادم رفت

منم نیم ساعتیه زدم ایقد گریه کرد شیر دادم خواب رفت
جای واکسن قطره استامینوفن بکش
بعد یساعت نشاسته بکش
هر ۴ ساعتم نسبت ب وزنش دو برابر استامینوفن بده

راحت تر از دوماهگی بود

خیلی راحت

من زدم سخت گذشت بش دائم گریه
و تب
قطره بده تب نکنه

من هنوز نه چون سرما خورده

سوال های مرتبط

مامان آریا کوچولو🧸🩵 مامان آریا کوچولو🧸🩵 ۱۷ ماهگی
مامان آرزو🎀 مامان آرزو🎀 ۱۲ ماهگی