مامانا
تجربهاتونو راجب واکسن ۴ ماهگی بگید

۳ پاسخ

پاش اذیت کرد ولی تب نکرد

سخخخت 🫠 ۳ روز اسیرش بودیم

برای من اسون بود استامینوفنشو سر وقت دادم اصلا تب نکرد

سوال های مرتبط

مامان آریا کوچولو🧸🩵 مامان آریا کوچولو🧸🩵 ۱۷ ماهگی