من کلا یبار قلیون کشیدم تو این مدت تا ۴،۵ساعت شیر ندادم
وقتیم خواستم بدم اول دوشیدم ریختم دور بعد شیر دادم
ولی کلا بنظرم نکشی بهتره من خودمم بعدش خیلی عذاب وجدان گرفتم🤦🏻♀️😂
من قلیون تو دهنمه بعد پنج دیقه شیر میدم🤣🤣
عزیزم تو شیر دهی نکشی بهتره
بده هیچی نمیشه بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.