۴ پاسخ

من از ۳ خوابیده دادم

من که از اول هم خابیده دادم هم نشسته مگه مشکلش چیه؟

من۱ماهه میدم

من که از اول خوابیده شیر میدم فقط مواقعی که جایی هستم نشسته میدم مشکلی نداشته

سوال های مرتبط