مامانا لبنیات نفخ اوره ؟

۶ پاسخ

من ماست و دوغ خوردم طوری نشده ولب شیر نخوردم تا الان

باید کم کم شروع کنی ک بچه عادت کنه من خودک از دوغ شروع کردم اونم یه لیوان ک الان بیشتر میخورم

فک کنم اره چون دکتر اطفال به من گفت اصلا شیر نخور لبنیات نخور☹️

بله عزیزم

رفلاکس میاره

اره عزیزم

ترش میکنه

سوال های مرتبط

مامان آدرین شیر پسر🦁 مامان آدرین شیر پسر🦁 ۱۴ ماهگی
مامان کوچولوکم مامان کوچولوکم ۱۰ ماهگی
مامان محمدجواد🩵 مامان محمدجواد🩵 ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان آیین مامان آیین ۱۳ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان nilia مامان nilia ۱۵ ماهگی
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان زیزیگلو مامان زیزیگلو ۷ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱۴ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۸ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۷ ماهگی