خانما ببلاک یک نفخ آوره؟

۲ پاسخ

نه

من‌میدم بچه نفخ میکنه ولی قطره کولیک بهش میدم ولی خوب میترسم شیرخشک دیگه ای بگیرم که بهش نسازه توی بیمارستان که شیرنداشتم شوهرم ببلاک ۱ گرفت الان بخاطر اینکه شیرم کمه مجبورم بهش بدم

سوال های مرتبط

مامان faraz🩵 مامان faraz🩵 ۶ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۸ ماهگی
مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی
مامان پرنسا💕🦋 مامان پرنسا💕🦋 ۳ ماهگی
مامان dokhmali مامان dokhmali ۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی
مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی
مامان آیین مامان آیین ۱۳ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓🎀 مامان توت فرنگی🍓🎀 ۱ ماهگی