سلام خانما کمپوت گیلاس نفخ اوره؟

۲ پاسخ

تمام کمپوت ها نفخ دارن

ن من ميخورم ولي خونگي خودمون درست كرديم
شركتيا خيلي قند داره

بعد شكمم كار ميكنه هر سري ميخورم فك نكنم نفخ اور باشه

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۷ ماهگی
مامان faraz🩵 مامان faraz🩵 ۶ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۸ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان پرنسا💕🦋 مامان پرنسا💕🦋 ۳ ماهگی