ژنتیکی حتما خودتون چجوری هستین
مهم اینه که سالم باشه
لاغر بودن به ژنتیک هم بستگی داره
البته شما دارید میگید رفلاکس داره
بچه هار رفلاکسی خیلی دیر و سخت وزن میگیرن
دختر اول من رفلاکس داشت الآن که ۶ سالشه بازم لاغره
دخترمنم همینطور ریز ولاغره دکترگفته ببرش ازمایش خون هنوز نبردم🥲
عزیزم مگ چنده کیلوعه؟؟
اگه شما و همسرتون لاغر بودید بچه هم مثل شماست مثل بچه ما وزنش خوبه ولی چاق نیست
من خودم چاقم شوهرمم مثل خودمه بچم لاغره خیلی
ژنتیکه عزیزم اصلا حرص نخور مطمئت باش بچه ی لاغر هزار برابر بهتر از بچه چاق در آینده است
اگه خودتون لاغرین دیگه ژنتیکع
عزیزم سرلاک و بلدرچین و تخم بلدرچین عالیه
چاقیو لاغری ذاتیه وقتی همه چی میخوره ولی چاق نمبشه همینه
مامانا یه سوال 👀💛
تا حالا شده برای غذا خوردن نینیت به دردسر بیفتی یا حس کنی برنامهاش اونجوری که باید اصولی نیست؟ 😔🍽️
اینجا قراره یه نفس راحت بکشی 😍👇
فرقی نداره کوچولوت:
✨ بدغذا باشه یا هر لقمه بهونه بگیره
✨ تازه شروع کرده غذای کمکی
✨ یا دنبال ایدههای جدید و خوشمزهای
حتی اگه درگیر اینا هستی:
💛 یبوست
💛 رفلاکس
💛 حساسیتهای غذایی
من کنارت هستم تا یه برنامه ساده، خوشمزه و کاملاً اصولی برای کوچولوت داشته باشی 🥣🍌
🎁 یه سورپرایز هم برات دارم:
«مشاوره رایگان + برنامه یکروزه رایگان غذایی» 😍
اگه خواستی فقط کافیه 👇
👉 پیام بدی: @Atena_0422
👉 یا وارد کانال بشی: @ninifoodartam
✨ فقط بنویس: «برنامه رایگان»
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.