سلام خانوما دردم اینجوریه نشانه زایمانه؟

تصویر
۶ پاسخ

ن بابا ینی تو ۴۴ دقیقه چندتا انقباض با درد داشتی؟؟؟
ببین بیا بنویس گ ینی گرفت
و ینی ول کرد😂😂😂
اول و اخرو بنویس
اینی ک تو نوشتی ینی دو دیقه دیگه میزایی

این خیلی دیگه منظمه پاشو برو

برودوش آب گرم بگیر یکم صبر کن اگه بدتر شد برو بیمارستان

اره برو بیمارستان

🤦‍♀️ نمیدونم والا ولی حتما برو دکتر

این دیگه چجوریه؟
ینی تو یه دیقه ۳ چهاربار؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۶ ماهگی
مامان ابوالفضل 🩵 مامان ابوالفضل 🩵 ۵ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۰ ماهگی
مامان 🦋 آیلین 🦋 مامان 🦋 آیلین 🦋 ۲ ماهگی