ن بابا ینی تو ۴۴ دقیقه چندتا انقباض با درد داشتی؟؟؟
ببین بیا بنویس گ ینی گرفت
و ینی ول کرد😂😂😂
اول و اخرو بنویس
اینی ک تو نوشتی ینی دو دیقه دیگه میزایی
این خیلی دیگه منظمه پاشو برو
برودوش آب گرم بگیر یکم صبر کن اگه بدتر شد برو بیمارستان
اره برو بیمارستان
🤦♀️ نمیدونم والا ولی حتما برو دکتر
این دیگه چجوریه؟
ینی تو یه دیقه ۳ چهاربار؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.