اسهال شدن نشانه زایمانه🙄

۲ پاسخ

اره عزیزم‌ یکی از علائمشه

یه جا خوندم نوشته بود اسهال حالت تهوع ،خونریزی یا لک میتونه از علامتاش باشه و درد
علامت دیگه ای نداری؟

سوال های مرتبط

مامان معصومه خانم مامان معصومه خانم ۲ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۶ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۰ ماهگی